sobota , 23 novembra 2024

PS:Digital – nie zdravie, ale cestovanie? Mám to v paži

Provakcinačná kampaň sa prestáva podobať na proces vedúci k zdraviu populácie, ale začína byť nepríjemným marketingom a biznisom.

Pri takýchto kampania je ťažko zistiť, či ide o aktivity financované výrobcami vakcín alebo zákazky získane od štátu.

zdroj: https://psdigital.sk/kto-sme/

Z očkovania sa stala politika a je otázne, ako vnímajú takéto kampane ľudia trvale poškodení očkovaním. Isto to nemajú v paži.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
   Send article as PDF   

Check Also

Prečo Oskar Rózsa bol ticho počas COVID teroru, keď trebalo hovoriť. A hovorí, keď hovoria „všetci“ a je už neskoro?

V ťažkých časoch poznáš priateľa, v ťažkých časoch sme poználi aj skutočných bojovníkov. Neboli to …